top of page
Драматический танец

DEJOTĀJU VĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI UN PĀRCELŠANAS KĀRTĪBA

Programmas apguves kvalitātes vērtēšana

 

Mācību procesa vērtēšanas principi:

  1. Atklātība un skaidrība – ir skaidri zināmi kritēriji;

  2. Sasniegumu summēšana – audzēkņa sasniegumi tiek vērtēti visa mācību procesa laikā;

  3. Vērtējuma atbilstība – vērtētas tiek prasmes, iemaņas un attieksme atbilstoši vecumam un apmācību grupai;

  4. Pārbaudes veidu dažādība – vērtētas tiek dejas materiāla zināšanas, uzstāšanās kultūra, izpildījuma tehnikas līmenis, izpildījuma mākslinieciskais sniegums;

  5. Regularitāte – vērtēšana notiek gan katra mācību gada sākumā, vidū, noslēgumā, gan programmas noslēgumā;

  6. Obligātums – tiek nodrošināta atgriezeniskā saite par programmas satura apguves tempu.

Audzēknis, kurš apguvis izglītības programmu un saņēmis vērtējumu - atzīmi (ne mazāku par 4 - „gandrīz viduvēji” 10 ballu vērtējuma skalā) vai „ieskaitīts” visos izglītības programmas mācību priekšmetos un pārbaudījumos, saņem apliecību par profesionālās ievirzes izglītības apguvi.

Vērtēšanas tabula-2.jpg
Vērtēšanas tabula-3.jpg
bottom of page