DEJOTĀJU VĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI UN PĀRCELŠANAS KĀRTĪBA
Programmas apguves kvalitātes vērtēšana
Mācību procesa vērtēšanas principi:
-
Atklātība un skaidrība – ir skaidri zināmi kritēriji;
-
Sasniegumu summēšana – audzēkņa sasniegumi tiek vērtēti visa mācību procesa laikā;
-
Vērtējuma atbilstība – vērtētas tiek prasmes, iemaņas un attieksme atbilstoši vecumam un apmācību grupai;
-
Pārbaudes veidu dažādība – vērtētas tiek dejas materiāla zināšanas, uzstāšanās kultūra, izpildījuma tehnikas līmenis, izpildījuma mākslinieciskais sniegums;
-
Regularitāte – vērtēšana notiek gan katra mācību gada sākumā, vidū, noslēgumā, gan programmas noslēgumā;
-
Obligātums – tiek nodrošināta atgriezeniskā saite par programmas satura apguves tempu.
Audzēknis, kurš apguvis izglītības programmu un saņēmis vērtējumu - atzīmi (ne mazāku par 4 - „gandrīz viduvēji” 10 ballu vērtējuma skalā) vai „ieskaitīts” visos izglītības programmas mācību priekšmetos un pārbaudījumos, saņem apliecību par profesionālās ievirzes izglītības apguvi.